Monday, March 14, 2011

test 1

lk 95%- highest dow! 
mt 80%-1st time dapat A
hee~
result laen camne la agaknya.
bru test one.
hope kekal dan terus maju la.
hope jangan la drop..
macamana nak dapat tawaran oversea ken??
jepun / jerman
lebey baik merantau 
banyak pengalaman.
'' ya Allah, tunaikan niat suci hambamu ini yang ingin menuntut pelajaran di negeri orang demi memakmurkan negara, bangsa, dan agamanya sendiri. semoga kau jadikan aku insan yang berjaya di dunia dan akhirat. Sesungguhnya apa yang ku miliki sekarang adalah hak mutlakMu, Tuhan pemilik sekalian alam. Dan engkaulah penentu kejayaan serta kehidupanku. Sesungguhnya engkau tuhan yang Maha Berkuasa.''

4 comments:

  1. mana ade. bru dua. yang laen ancor kowt. harap2 tak lah..

    ReplyDelete
  2. ermm.. ko je la yg ajar LK..
    aku nye LK drop gile babun kot..
    benci!!!!
    aku nye tension tebawakbawak doe...
    aku jadi ketua fasi LK mcm xde function je kan,..

    ReplyDelete
  3. awi! jngan kata begitu.
    don't ever give up!
    bru test one awi.
    lek2 lu. SPM belum berakhir.
    we still need you.
    spe tinggi tak penting.
    aku un bukan tentu next result camne.
    ntah anco ke tidak..
    =)

    ReplyDelete