glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics

Wednesday, March 16, 2011

misunderstanding!

hee~
tersebutlah kisah di sekolahku..............

satu malam, 'group PAI guys!'
aduh, aku benci time ni. kenapalah group aku sume laki?Aduh! lut kreket. mati la~ 
kena gabung ngan zaf lagi la ni. 
huh? da sampai da budak ni! nak buat ape nih?
'sorg lagi ade hal'
berdua je la nampaknya... SEDIH!!
ha.. duduk ah. pesallah hari ni cam pelik..
group berjalan lancar
yang x betulnya aku, bukan malu ngan budak tuh, takut dy tak selesa je.
ha! dy buat muka lagi. Nishya, SABAR!
pap! zu datang menyemak. 
'ca! nak gula2' amek je lah!
'wey, nak jugak' amek2..
zue: ca, tak offer kat A*** ka?
eh, nak tggu aku offer plak. amek je la! 'ha.. amek r.'
zue: A*** malu eh?
Pap! zue ni nak kena nih.
merah muka budak tu. kesian aku tengok. 
lepas tu baru la reti nak senyum..
lah! aku pk dy da takde gigi susah sgt nak senyum!
group bersurai..

di DM, bebudak aku buat hal. lepas citer hal tu kat diorg, diorg tggu smpai group A*** ue dtg. 
'cun! gerak skg'- siot tol dak2 nih.
bertembunglah dekat tmpat letak pinggan
hik! lebar gila dy senyum!

start tu, dy jalan depan ktorg je, menggelabah terus!
hah! mati lah aku!
tak pasal2 dia ingat aku suka dia
just sebab aku nampak malu2 depan dia
yang sebenarnya aku x biasa lagi nak communicate ngan dia.
hmm.. camne nak teruskan group lagi lepas nih?
=(


2 comments: