Wednesday, March 16, 2011

misunderstand2



 another misunderstanding...
suatu petang yang cerah..............
di kelas
nishya!!
haafizh...
'kau usha ape?'
pakwe lah.. takkan pintu tu kot.
'haa!! siape? baik ko citer.'
semak la ko nih!
pap...pap...pap... seseorang lalu..
'weyh! nishya usha ko'
pap!! maen sembur je dia ni..
hah!! A*** S******!!
mati lah aku...
dowh! sumpah tak doh. bukan kau. dia ni r. gila!

ingatkan stop sampai situ je.
tuptap, slalu gak dy dtg kelas!
first2 takde la aku perasan
da slalu sgt spe y x perasan kan?
pehal lah mamat ni.. 

satu petang lepas exam LK
nak basuh tangan kat kantin
alamak! budak itu!
hmm... basuh je lah..
tgh basuh... ' amacam LK tadi? senang?'
pap! bila masa mamat ni dtg kat sini nih?
' susah dowh'
' ala .. NISHYA SAMAT mesti boleh buat kan'
pehal dy sebut nama penuh aku? tahu plak dy nme aku?
' boleh jujak..'
selesai basuh tngan, pipa, jom!
cepat2 aku lari...
TIDAK!!!

aku cukup tak kisah bila ada org suka aku (kalau ada yg nak suka aku. XD)
tapi aku cukup risau kalau ada orang perasan aku suka dia. 
nampak sangat lah aku ni miang, gatal, perempuan tak tau malu..
huwaaa!! i'm not that kind of girl..
and i'm not desperate for getting a love!
huh.. not really me..=(


2 comments:

  1. ngahaha.. lawak doe..
    ok, aku tau sape A*** S***** tu..
    haha.. mmg gila ah..

    ReplyDelete
  2. shh..
    gila kan?
    jgn la dy perasan sgt.
    harap2 ni bayangan aku je..
    =(

    ReplyDelete