glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics

Friday, March 11, 2011

aku keliru menjadi buntu, 
arah yang ingin ku tuju, 
rasa resah ku kian celaru, 
dengan ilham ku tempuh..

aku cuma mahukan, 
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
ku hadapi semua!!

(revolusi- bunkface)

  yeah!! kekeliruan aku untuk menghadapi revolusi diri aku sendiri! haha.. huh! study,SPM, family, friends, life, and the most complicated things is love. Kalau aku diberi pilihan kot boleh pilih nak rasa cinta atau tak, i'm rather say no! it is too complicated since i was too young for fall in love. sometime i sick of it until i prefer to be a lesbo. it just sucking me like everyday i was think bout something i didn't have to! However, i used to stalk him through the window all day even i already informed, he won't like me. Then why he looked at me in different way? mungkin aku terlalu berharap yang dia akan pandang aku. Dan bila aku mula suka dia, seseorang yang memperbangangkan aku di satu ketika dulu datang bagai beri aku harapan yang baru. seperti biasa dia renung mata aku yang aku rasa dalam jugak r pandangan dy tuh. macam nak makan aku pun ada juga. tapi kali ni aku takkan tertipu lagi. cukuplah sekali aku merasa seksanya menyukai dirinya. Yang aku rasa aku takkan kecewa bila aku menyukai dia, namun aku terpaksa menanggungnya pada kedua-dua jejaka ini. Salah aku, siapa suruh cari hot stuff.. 

lalalalala~~ time to cari yang lain!!

No comments:

Post a Comment