glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics

Saturday, March 12, 2011

Kenangan kami bersama - teacher Saidah

Cikgu kesayangan kelas kami, yang buat kitprang tertarik pada subjek physics, yang buka mata kami tentang apakah Physics sbenarnya. yang buat kami datang ke kelasnya on time. yang buat kami bersemangat tiap kali waktu phisics. yang buat kami tertawa dengan lagak selambanya. Cuma dengan aku, kenangannya agak berbeza. Akulah pelajar yang dia tampar buat kali pertamanya. Sakit sbb terperanjat. Tapi aku tak nyesal un kene tampar, sebab tu salah keadaan. Dan dia mengingati aku dan izzati saidi hingga di akhir persekolahannya di Sbpi Gombak.

yang peliknya, aku bangga bila dia cakap kat budak laen, dia tampar aku ngan izzati. At least dy ingat kat ktorg. Mereka ada? that's we call as ' Tamparan Kasih Sayang ' . Yang buatkan kami berdua sangat sayangkan cikgu!!

''we love you cause you amazed us just the way you are''- cause we are Jabirians!!

No comments:

Post a Comment