glitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphicsglitter graphics

Tuesday, December 21, 2010

rindu

sejak pindah,,
 aku jarang dapat msg jiwang.
 fon un da x slalu bunyi dah.
 bru aku sedar,
 aku dah hilang kawan2 aku.. 
bukan salah sesiapa,,
cuma keadaan yang buat kita begini..
aku da jarang rasa kenikmatan ujung mggu
pelik bunyinya..
tapi itulah hari yang aku tggu bila di Hostel Najihah..
pagi sabtu dan ahd(lepas spotcheck)
 terpacak depan bilik tamu.
bukan TV yang aku nak tgk sgt
tp jeritan bingit ramai2 tu yg ign aku dgrkan,
di bilik prep pula
kami berbual, menyanyi, ketawa
-menghendap abg owg- =D
hujung minggu - party kita semua..
klaw ditanya adik beradik aku ade berapa,,
aku akan cakap 'lebih 160'!
sebab mereka sume adik dan kakaq aku,
aku kenal setiap daripada mereka..
baik buruk, kami tetap keluarga
tp hujung minggu aku kini,
hanya d kelas dan dorm..
hakikat yang terpaksa aku terima...

No comments:

Post a Comment