Thursday, December 30, 2010

budak itu sombong!

tadi pergi nilai 3, nmpak pagola 2 tingkat! saja je suruh mak aku beli. mama un layan je.. '' ha! letak kat depan umah cantik ni!'' then aku cadang- '' letak blakang umah la! hehe'' (kat blakang umah aku ad pakwe Alam Shah! tue setaun dari aku) '' takmau lah! orang blakang rumah tu sombong! adik dia ok je'' senyap teros aku. mama ni cam paham2 je.. mmg sombong un! ingat awek blakang umah dia ni nak sgt kat dye ke? tak hingin akuh! kisah ape aku ngan Alam Shah dy ue. beb! aq integomb, skolah agame lagi. chill je! baget gle mamat ue. like,, 'akulah pemuda idaman malaya!' blah!! meskipun mke dy ala2 hindustan sepertimana yang aku cari2 slame ni, tak bermakne aku akan jatuh hati ok! over my dead body! hahah..

No comments:

Post a Comment